Translate

2014/08/11

Wśród kremów z kwasami to zdecydowanie mój faworyt.


Jestem absolutnie zakochana w tym produkcie. Wlaśnie, po kilku eksperymentach z innymi kwasami, zamówiłam moje drugie opakowanie. W międzyczasie używałam Neostrata Renewal, Lierac High Peel, wcześniej No7 Glycolic Peel oraz Clarena Glyco Fruit Mask, jednak Neostrat Ultra Smoothing Cream jest spośród wszystkich wymienionych kremów moim zdaniem najlepsza.


Jest to silny produkt, nie wiem czy będzie odpowiedni dla osób z wrażliwą cerą, po nałożeniu bardzo szczypie (podczas gdy np słynny Neostrata Renewal nie szczypie wcale). Z drugiej strony krem ten posiada silne właściwości nawilżające.
Producent pisze, że produkt ten:
- poprawi czystość i teksturę cery,
- w widoczny sposób zredukuje zmarszczki,
- wygładzi twarz oraz skoryguje problemy takie jak szorstki naskórek, drobne linie oraz zmarszczki.


Krem stosuję tylko na noc, choć szczerze mówiąc nigdy nie stosowałam go pod makijaż, byc może jest on również odpowiedni pod makijaż. Krem radzi sobie doskonale z wszystkimi niedoskonałościami, podczas jego stosowania twarz jest wolna od wągrów czy wyprysków (stosuje go zawsze po moim domowym oczyszczaniu twarzy i jestem wtedy pewna, że nic mi na drugi dzień nie wyskoczy:)). Generalnie stosuję go co drugi dzień, na zmianę z kremem z retinolem. 


Jednak najważniejszą cechą kremu w moim wieku są właściwości odmładzające lub przeciwzmarszczkowe. I w tym przypadku produkt ten uważam za najlepszy w swojej grupie. Krem w sposób zauważalny wygładza i rozświetla twarz oraz odmladza stan naszej cery. Nie wysusza, a wręcz przeciwnie- doskonale ja nawilża.



Krem kupiłam w sklepie Life And Looks za 25,60f. Kto jeszcze go nie wypróbowal, szczerze polecam.
A jakie są Wasze ulubione kremy z kwasami?





Categories: ,

0 komentarze:

Prześlij komentarz