Translate

2014/07/03

Zgodnie z zaleceniami dermatologów pielęgnacja przeciwstarzeniowa powinna opierać się o kilka produktów. Są to:

filtry przeciwsłoneczne
Krem z filtrem- Avene Very High Protection SPF50 emulsion
Fantastyczny krem z filtrem, mój produkt must-have, który zawsze mam pod ręką od kilku lat. Zapewnia bardzo skuteczną ochronę przed słońcem. Nie wybiela twarzy, lub tylko minimalnie, daje efekt odmłodzenia, nawilżenia, złagodnienia rysów. Stosuję go pod krem nawilżający na dzień.

retinoidy
Krem z retinolem- Neutrogena Healthy Skin Anti-Wrinkle Night Cream
Wybrałam go zachęcona rewelacyjnymi opiniami na makeupalley, i nie zawiodłam się. Stosuję go od ok.miesiąca na noc i zauważyłam, że twarz po nim jest bardziej napięta a zmarszczki są pod kontrolą :) Na pewno zaprzyjaźnię się z nim na dłużej.

przeciwutleniacze- kwasy
Kwasy -Lierac High Peel
Zawiera wysokie stężenie 10% hydroksykwasów nowej generacji oraz 5% mocznika. Producent obiecuje wyrównanie kolorytu, zmniejszenie blizn oraz oznaków starzenia. Produkt posiada ładne opakowanie z pompka, co zwiększa komfort używania. Krem ten stosuję 2 razy w tygodniu i jestem z niego bardzo zadowolona. Trudno mi opisać dokładnie jego efekty, ponieważ dla mnie stosowanie kwasów to przede wszystkim ochrona przeciwstarzeniowa, nie jest to krem na dzień, który daje spektakularny efekt jak np. Alpha Derma CE  lecz jest to bardziej kuracja lecznicza, która ma przynieść korzyści w dluższym okresie czasu. Produkt szczypie nałożony w miejscach, gdzie mamy jakieś ranki, co ja akurat bardzo lubie, ponieważ jak boli, to znaczy, że dziala :)

serum z witaminą C
Serum z witamina C-10% ze Zrób Sobie Krem.
Moje ulubione serum z witamina C (przyznaję, że również ze wzgledu na cenę) to serum 10% ze Zrób Sobie Krem. Opisywalam je tutaj. Jako zamiennik, w czasie, gdy akurat tak się złożyło, ze skończyło mi sie to serum, a jeszcze nie zamówiłam kolejnego, stosuje ogólnie dostepne w UK, tanie serum Balance Vitamin C Elixir. Jednak jest ono bez porównania gorsze, tzn po prostu nie widac efektów, ale wierzę, że coś tam to serum jednak robi mam nadzieje, więc zawsze lepsze to niż nic :)


odpowiednie kremy i maseczki nawilżające i odżywiające skórę
Krem nawilżający na noc- This Works No Wrinkles Sensitive Moisturiser
Krem ten jest dość drogi, jednak udalo mi się go dostać za mniej niż pól ceny w TK Max. To, co moge o nim powiedziec na pewno, to że jest to najbardziej luksusowy krem, jakiego dotąd uzywałam. Na taką opinię wpływa przede wszystkim myślę że jego zapach, ktory jest inny niz wszystkie kremy, jakie dotychczas stosowalam (a było ich sporo), przypomina mi chyba zapach profesjonalnego zabiegu u kosmetyczki, nie wiem, czy dobrze pamiętam, ale kojarzy mi się z zapachem maski, ktora kosmetyczki nakładaja na twarz po oczyszczaniu, ale może się mylę. W każdym razie zapach jest niesamowity. Krem nawilża i odżywia skórę, która staję się miękka i idealnie wypielęgnowana. Używam go glównie na noc, ponieważ na dzień pod makijaż mam swoją ulubioną Dermalogica Dynamic Skin Recovery.

Krem nawilżajcy na dzień- Dermalogica Dynamic Skin Recovery.
Moim ulubionym kremem pod makijaż od lat jest Dermalogica Dynamic Skin Recovery SPF 30, pięknie odmładzający i rozświetlający cerę. Zawsze, gdy go nalożę rano na twarz, otrzymuje w ciągu dnia duzo komplementów, jaką mam ładną cerę. Jest to krem naprawdę godny polecenia, można kupić na próbę latwo dostępne próbki na ebay.co.uk.

Categories: ,

3 komentarze: