Translate

2014/07/03

Kosmetyki ze sklepu Zrób Sobie Krem zamawiam regularnie od okolo 2 lat, opłata za przesyłkę do UK jest naprawdę przystepna.

Przetestowałam juz sporo kosmetyków tej firmy, opowiem o tych, które najbardziej lubię.

Pierwszy produkt, ktory jest moim absolutnym must-have, jest to Serum 10% SAP z witaminą C. Zamawiam przeważnie 3 opakowania serum, z czego jedno przygotowuje od razu a kolejne przechowuje w lodówce. Produkt ten bez dodania konserwantu nalezy zużyć w ciagu 2 tyg, natomiast z tego co wiem, niezrobiony, w postaci półproduktow gotowych do wymieszania, można przechowywać do kilku miesiecy w lodówce.
Próbowałam juz wielu produktów z witaminą c i wierzę, ze każdy z nich działa w jakis sposób, tylko ze ja lubie widziec różnicę, a w tym przypadku właśnie ją widzę. Jest to dla mnie jeden z tych "magicznych" produktów, który zmienia naprawdę wygląd twarzy.

Hydrolat różany- bułgarski.
Kolejnym produktem must-have dla mnie sa hydrolaty. Probowalam jak dotad hydrolatow: rumiankowego, szalwiowego, z owocow gorzkiej pomaranczy i różanego i ten ostatni pachnie najpiekniej. Uzywam go albo przemywajac nim twarz za pomoca nasaczonego wacika albo rozpylajac go na twarz. Ten drugi sposob najczesciej, mam zawsze w buteleczce z atomizerem hydrolat. Twarz jest po nim bardzo przyjemnie nawilzona.

Olejek arganowy organiczny
Co kilka dni na noc zamiast kremu twarz smaruje tym olejkiem, ja naprawde zauwazam dzialanie/lub brak dzialania kremow czy olejkow, ktore stosuje wieczorem, poniewaz widze wyraznie roznice jak wyglada twarz na drugi dzien rano, po tym olejku moja twarz jest po prostu ladniejsza. Rowniez stosuje go regularnie na koncowki wlosow. I w tym przypadku rowniez sprawdza sie swietnie. Koncowki wygladaja zdrowo, ale nie tlusto.

Olejek z avocado organiczny.
Gęsty ciemnozielony olej zimnotloczony, bardzo ładnie pachnący, moze byc stosowany bezposrednio na skóre, dodawany do maseczek lub stosowany na wlosy. Ja uzywam go przewaznie mieszajac na wgłębieniu dloni  z serum z witaminą C. Fantastyczny produkt, pieknie nawilża twarz.
Mialam rowniez kiedys olejek avocado ale nie-organiczny, i niestety to juz nie bylo to samo, nie mial tego charakterystycznego zapachu ani gestości prawdziwie szlachetnego oleju. Za to sluzyl mi swietnie do maseczek domowych na wlosy sporzadzonych z żółtka, soku z cytryny, miodu i kilku kropli olejku ovocado.

Potrójny kwas hialuronowy.
pozycja obowiazkowa do pielegnacji cery dojrzalej ale nie tylko. Produkt o wlasciwosciach nawilzajacych i przeciwzmarszczkowych. Stosuje go w polaczeniu z olejkami zimnotloczonymi. Twarz po nim jest przyjemnie nawilżona i rozświetlona.


Spirulina Algi Morskie.

Ciemnozielony proszek o ponoć cudownych właściwościach, znanych juz 1000 lat temu. Na stronie sklepu Zrób Sobie Krem mozemy przeczytac, ze spirulina jest zródłem:
-protein
-witamin B12,A,E
-aminokwasow,
-kwasow tluszczowych (kwas gamma linolenowy)
-minerałów potas, wapń, magnez, cynk, selen, fosfor,
-kompleksów cukrowych,
-enzymów.

Produkt ten:
odżywia i ujędrnia skóre, poprawia jej wygląd i koloryt, ma wlaściwosci antytrądzikowe, kojące, antycellulitowe.

Próbowałam początkowo rozrabiać proszek z samą wodą mineralna niegazowana, jednak wówczas maseczka po kilku chwilach od nalożenia na twarz ściaga bardzo mocno skóre, powodując duży dyskomfort. Obecnie mieszam spirulinę w proporcjach 1:1 z glinką białą porcelanową, i dodaje wode w ten sposób przygotowana maseczka ma bardziej przyjemna konsystencje i może pozostawiac dlugo na twarzy nie powodując uczucia ściągnięcia skóry. Ostatnio próbowalam rownież rozrabiać proszek jogurtem naturalnym jednak nie lubie kwasnego zapachu jogurtu na mojej twarzy :). Po zmyciu twarz jest rozjaśniona, gładziutka.

Categories: ,

0 komentarze:

Prześlij komentarz