Translate

2014/07/26

Jaki czas temu firma Michael Todd była bardzo modna wśród youtuberek, postanowiłam i ja wypróbować kosmetyki tej marki. Zamawiałam bezpośrednio z ich strony z USA. I tutaj spotkała mnie przykra niespodzianka, a równoczesnie dziwna historia, ponieważ za pierwszym razem nie płaciłam custom duty czyli podatku celnego, więc śmiało zamówiłam po raz drugi, a wtedy musialam dodatkowo zaplacić ok.12f podatku. Spytałam na poczcie od czego to zależy, dowiedzialam się, że od kwoty przesyłki tzn zawartości, ale to mi się nie zgadza, ponieważ za pierwszym razem przesyłka wynosiła wiecej. Jesli dobrze pamiętam, za pierwszym razem zamówilam kosmetyki za ok 45f, z adrugim razem 35f.

Piewrsza moja paczka z firmy Michael Todd byl to zestaw Years Younger Regimen. Zestaw kosztuje w cenie oryginalnej 178$, jednak bardzo często znajduje sie w sprzedaży za 85$, i ja równiez kupiłam go w tej cenie (dodatkowo znalazlam w internecie kod promocyjny, ktory jeszcze obniżył cenę i kilkadziesiąt procent).

W skład zestawu wchodzą:
Skin Defender AHA
Cranberry Tonic
Pearl & Silk Mask
Intense Eye Treatment
Liposome Antioxidant Moisturizer with DMAE
Hyaluronic Acid + C Serum

Przeczytalam na stronie sklepu, że aby naprawdę odczuć pozytywne działanie produktów, na czas ich używania nalezy odstawić wszystkie inne. Nie było to dla mnie łatwe, ponieważ na codzień lubię stoswać na zmianę wiele kremów i maseczek, ale tak zrobiłam. Właściwie już pierwsze zastosowanie tych produktów to był efekt uderzeniowy- cera pieknie rozświetlona, ujędrniona, twarz jakby młodsza.

Szczegolnie zakochałam się w kremie nawilżającym z DMAE oraz w serum z kwasem hialuronowym i witaminą C i właśnie to serum było zawartością mojej drugie paczki z tej firmy, zamowilam 2 szt, niestety podatek celny wyleczyl mnie z chęci zamawiania z ich strony czegokolwiek jeszcze (dlatego drugie opakowanie kremu z DMAE kupiłam już na angielskim ebayu).




Moja ogólna opinia o tych produktach
Sa świetne. Polecam je uczciwie, są to jedne z lepszych produktów do twarzy, a próbowalam naprawde wielu. Tekstura, zapach, komfort stosowania a przede wszystkim rezultaty sa warte wysokiej ceny. Dla mnie są to produkty must have, do ktorych bedę zawsze wracać. W tym momencie szukam już tylko na ebayu, aby uniknąć podatku.

Co do kremu nawilżającego Antioxidant Moisturizer, jest swietny pod makijaż, pieknie ujędrnia cerę, ma dośc dziwny, chemiczny zapach, gdy pierwszy raz go uzyłam, myślałam, ze może produkt jest przeterminowany, jednak tak miało być, teraz wręcz bardzo lubie ten zapach. Jesli chodzi o skladniki kremu, niestety, podobnie jak argeralina w AlphaDerma CE, tak DMAE w tym kremie jest bardzo kontrowersyjne. Na Biochemii Urody znalazłam opinie, co prawda sprzed wielu lat, że wspaniały efekt DMAE jest wynikiem puchnięcia komórek, które potem obumierają. Nie wiem, ile jest w tym prawdy, ja jednak mam zaufanie do firmy Michael Todd, podobnie jak do Perricone MD i wielu innych, ktore dodają ten składnik do kosmetyków.



Categories: ,

0 komentarze:

Prześlij komentarz