Translate

2014/11/01


Peelingi enzymatyczne to kosmetyki, których tak naprawdę jakoś dotąd nie miałam okazji używać. Od mojej kosmetyczki w Polsce słyszałam juz wiele lat temu, że tradycyjne peelingi z ziarenkami mogą rozciągać skórę i dla kobiet w pewnym wieku nie są wskazane, jednak nie łatwo mnie było przekonać, ponieważ uwielbiam zdzieraki, i jak sobie poszoruję, to wiem, że zrobiłam peeling :)

Jednak nadszedł ten moment, gdy pomyślalam, że może czas już przestać męczyć swoja skórę i wyprobować peelingi bez ziarenek.
Dla wypróbowania kupiłam 3 maseczki- peeliengi enzymatyczne i dziś chciałam Wam przedstawić moją opinię na ich temat.

1. Soraya, 10 minut na aksamitne wygładzenie

Skład:
Aqua, Ethylhexyl Stearate, Decyl Oleate, Glyceryl Stearate, Paraffinum Liquidum, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-12, Ceteareth-20, Glycerin, Bacillus Ferment, Dimethicone, Yeast Extract, Tocopherol, Tetrahydroxypropyl Ethylenediamine, Carbomer, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Linalool.

Opis działania według producenta:
Alpha Jeśli chcesz by Twoja cera zyskała świeży i wypoczęty wygląd, by stała się rozjasniona i aksamitnie gładka, ten peeling enzymatyczny spełni Twoje oczekiwania. Efektywnie usunie zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka, odsłaniając piękną, odnowioną cerę. Aktywne enzymy zawarte w kompleksie Softpeel delikatnie złuszczają zewnętrzne warstwy naskórka, idealnie wygładzając powierzchnię skóry. Oligosacharydy z drożdży wzmacniaja sieć włokien kolagenowych w skórze, zwiekszając jej gęstość i poprawiając jędrność.

Moje wrażenia:
Maseczka ma postać białego lotionu, o bardzo przyjemnej, kremowej konsystencji. Ma piękny delikatny zapach. Nałożyłam ją na twarz i poszłam wykonać zestaw ćwiczeń 10 min z Mel B. Po 10 minutach maseczkę zmyłam ciepłą wodą. Efekty: jasna, rozświetlona i wygładzona twarz, dokładnie jak po peelingu mechanicznym. Byłam naprawdę mile zaskoczona, że otrzymałam bardzo podobny efekt do peelingów z ziarenkami, jednak bez mechanicznego ścierania twarzy.

2. Bielenda Bawełna, Peeling enzymatyczny + maseczka


Skład:
/Peeling/ Aqua (Water), Propylene Glycol, Glycerin, Glyceryl Polyacrylate, Urea, Bacillus Ferment, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Extract, Caesalpinia Spinosa Oligosacchrides, Caesalpinia Spinosa Gum, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Panthenol, Sodium Lactate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Disodium EDTA,Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), CI 17200 (Acid Red 33). 
/Maseczka/ Aqua (Water), Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Cetearyl Alcohol, Ethoxydiglycol, Propylene Glycol, Caesalpinia Spinosa Oligosacchrides, Caesalpinia Spinosa Gum, Ceteareth-18, Glyceryl Stearate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Urea, Dimethicone, Panthenol, Cetyl Palmitate, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Extract, Dipropylene Glycol, Boswellia Serrata Gum, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Sodium Lactate, Sodium Polyacrylate, Polyacrylamide /C13-14 Isoparaffin/ Laureth-7, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance), Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool.

Opis działania według producenta:
Bezpieczny, wygodny w użyciu zabieg o silnym działaniu nawilżającym i regenerującym; błyskawicznie przynosi ulgę i odświeżenie oraz widocznie poprawia stan skóry suchej i wrażliwej.
Krok 1: peeling enzymatyczny niezwykle delikatnie ale równocześnie wyjątkowo skutecznie złuszcza martwe komórki naskórka, eliminuje szorstkość, pobudza mikrocyrkulację. Wygładza, zmiękcza i odświeża skórę.
Krok 2: maseczka kojąca z alantoiną błyskawicznie łagodzi podrażnienia i likwiduje uczucie napięcia i pieczenia skóry. Dzięki zawartości kwasu hialuronowego intensywnie nawilża, nawet głębokie warstwy skóry, skutecznie hamuje ucieczkę wilgoci z naskórka. Wzmacnia i regeneruje skórę, wygładza, przywraca jędrność i elastyczność. 
Efekt: gładka, nawilżona, ukojona skóra. Podrażnienia i szorstkość naskórka zredukowane. 


Moje wrażenia:
Krok pierwszy, czyli peeling ma postać bezwonnego żelu, który powoduje delikatne uczucie ciepła. Pozostawiamy go na 2 minuty, po czym dokładnie spłukujemy. Po zmyciu zastałam moją skórę, podobnie jak w przypadku poprzedniej maseczki, rozjaśnioną i gładziutką, czyli znów bardzo pozytywny efekt. Oczywiście, aby właściwie ocenić efekt, należy podejśc do lustra po kilku minutach, a nie od razu po zmyciu i wytarciu twrazy ręcznikiem, kiedy twarz jest przez chwilę zaczerwieniona.

Krok drugi, czyli maseczka kojąca ma przyjemną delikatną konsystencję, o ładnym zapachu, która daje uczucie nawilżenia po peelingu. Nakładamy ją na osuszoną skórę i pozostawiamy do wchłonięcia. Maseczka dobrze się wchłania, ale nie zauważyłam, żeby robiła coś szczególnego z moja skórą- po prostu maseczka jakich wiele.

3. Bielenda, Professional Formula,  Enzymatyczny peeling dotleniający

Skład:
Skład: Aqua, Urea, Propylene Glycol, Glycerin, Bacillus, Ferment, Hydrolyzed Corallina Officinalis Extract, Lactobionic Acid, Panthenol, Ubiquinone, Sodium Hyaluronate, Polysorbate-20, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Lecithin, Ethylhexylglycerin, Triethanolamine, Disodium EDTA, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Paefum, CI 42090.

Opis działania według producenta:
Kompleks dotleniający plus kwas laktobionowy. Innowacyjny, niezwykle skuteczny enzymatyczny peeling dotleniający do cery delikatnej, również wrażliwej to profesjonalny preparat oparty na formule stosowanej w gabinetach kosmetycznych. Ten nowatorski kosmetyk do zadań specjalnych w szybki i wygodny sposób pozwala osiągnąć efekty porównywalne z zabiegiem Aqua - Oxybazji może stanowić alternatywę dla wizyt w salonach piękności. 

Moje wrażenia:
Peeling ma konsystencję żelu, posiada delikatny zapach i powoduje uczucie lekkiego chłodu. Efekt jest identyczny według mnie, jak po zastosowaniu dwóch wyżej opisanych, skóra jest wyraźnie rozjaśniona i gładsza. Suche skórki wyeliminowane.


Podsumowanie

Choćbym chciała napisać coś innego na temat każdej z tych maseczek, to nie potrafie, ponieważ uważam, że są one prawie identyczne w działaniu. To chyba dobrze, ponieważ myślę, że po prostu spełniają one swoje zadanie. Nie robią niczego specjalnego ze skórą mojej twarzy, ale chyba nie takie jest ich zadanie. Celem meseczek peelingujących jest złuszczenie zrogowaciałego naskórka oraz usunięcie zanieczyszczeń i ten cel w każdym przypadku został zrealizowany. Czy którąkolwiek z nich bym wybrała lub jakoś szczególnie poleciła? Nie, ale też nie wskażę żadnej z nich jako bubla, ponieważ wszystkie 3 są dobre i warte polecenia jako alternatywa dla peelingów-zdzieraków.



Categories: ,

0 komentarze:

Prześlij komentarz