Translate

2014/11/17


Czy próbowaliście ostatnio, lub byliście zmuszeni, aby żyć przez jakiś czas bez internetu?
W ubieglym tygodniu przydarzył mi sie wypadek: wylałam kawę na laptopa. Parę sekund i koniec działania komputera. A potem-pustka i wręcz trauma. Słuchajcie, nie wiem, jak opisać to, co czułam, ale na pewno to jest chore- stopień mojego uzależnienia od internetu. Po prostu okazało się, że nie potrafię bez niego żyć. Czułam, jakby mi się świat zawalił. Wstawałam rano i czułam pustkę.  Dom bez komputera nie był tym samym domem, świat nie był tym samym  swiatem. Przerażające.
Oczywiście pobiegłam szybko do sklepu po nowego laptopa. 
I znów: wstaję rano i pierwsze co robię, to włączam komputer. Gdy wracam do domu po południu, pierwsze co robię to włączam komputer. Wyłączam go dopiero, gdy idę spać, po to by następny dziń zacząć znów od komputera. Chyba powinnam się leczyć.




Categories: ,

0 komentarze:

Prześlij komentarz