Translate

2014/09/25

Witajcie :) Dziś chcialam sie z Wami podzielić moja opinią na temat kremu Nuxe Merveillance Enrichie. Kupiłam go kilka tygodni temu w sklepie Life and Looks podczas 30%-owej promocji. Gdy zobaczyłam, że jest promocja na komsetyki Nuxe, w pierwszej chwili chciałam zamówić krem, na który miałam ochotę już od dawna, ponieważ miałam jego próbkę i zakochałam sie w nim, a mianowicie Nuxe Reve de Miel na dzień. Jednak po zastanowieniu i prześledzeniu opinii internetowych, zdecydowałam się przetestować inny krem, czyli właśnie Nuxe Creme Merveillance Enrichie, wersja do skóry bardzo suchej.


Ponieważ, tak jak wspomniałam, miałam juz wcześniej do czynienia z ta firmą, spodziewałam się dobrego kosmetyku, ale nie spodziewałam się AŻ tak dobrego. Krem zrobił na mnie niesamowite wrażenie. 


Na stronie Nuxe producent pisze, że krem zapewnia udowodnioną botaniczną (cokolwiek to znaczy) skuteczność w zmniejszaniu liczby, długości i powierzchni utrwalonych zmarszczek mimicznych. Przeznaczony dla osób w przedziale 35-45 lat. Głównymi aktywnymi składnikami są korzeń prawoślazu, nasiona mimozy, płatki nagietka lekarskiego oraz oleje z orzechów lnca, nasion maruli i orzechów laskowych. Krem zawiera 72,8% składników pochodzenia naturalnego i nie zawiera parabenów. Kosztuje w regularnej cenie 34f, ja ze zniżką zapłaciłam 23f.


Krem ten występuje w jednej wersji do stosowania na dzień lub noc.

Po raz pierwszy zastosowałam go na noc i od razu zakochałam się w jego zapachu. Nigdy wcześniej nie posiadałam kremu, którego zapach czulabym jeszcze godzinę po nałożeniu, a ponieważ pachnie przepięknie, był to efekt pożądany ( jednak dla osób wrażliwych na zapachy może to być minusem). Dla mnie to najładniejszy zapach kremu, z jakim kiedykolwiek się spotkałam.


Na drugi dzień krem nałożyłam pod makijaż (pod niego oczywiście nałożyłam krem z filtrem oraz odrobinę Neostraty 10%AHA, która jest moim ulubieńcem w kategorii kremów z kwasami) i od razu zauważyłam efekty. Krem jest bardzo lekki, a jednoczesnie bardzo odżywczy i wygładzający. Zdecydowanie  rozświetla i upiększa twarz. Nie roluje się, dobrze się wchłania i nadaje się pod makijaż. Jest mocno nawilżający ale nie lepki ani tłusty. Kwas hialuronowy naturalnego pochodzenia powoduje uczucie ujędrnienia twarzy i wygładzenia zmarszczek. Krem jest przeznaczony dla bardzo suchej i odwodnionej skóry i faktycznie jest świetnym kompresem nawilżającym.


Podsumowanie
Nuxe Creme Merveillance Enrichie to dla mnie kosmetyk wszechczasów. Ten wspaniały odżywczy i wygładzający krem, jest najlepszym kremem, jaki dotąd stosowałam, a miałam ich sporo. Pięknie wygładza i rozjaśnia cerę i powoduje efekt, którego zawsze szukam w kosmetykach przeciwzmarszczkowych, a mianowicie widoczną różnicę. Bez wątpienia będzie to stała pozycja w mojej pielęgnacji.




Categories: ,

0 komentarze:

Prześlij komentarz