Translate

2014/09/28

Przez ostatnie dni nie miałam zupełnie czasu na pisanie bloga, ponieważ byłam i jestem absolutnie pochłonięta rozpracowywaniem mojego nowego aparatu fotograficznego Olympus XZ-10.
Bloga piszę od około 2 miesięcy i z czasem coraz bardziej zaczęłam zauważać potrzebę posiadania dobrego aparatu. Do tej pory używałam Agfa Photo DC-2030b i robiłam zdjęcia tylko w trybie automatycznym. Teraz chciałabym nauczyć się robić zdjęcia zupełnie innej jakości (marzy mi się również rozmyte tlo, ale do tego pewnie daleka droga). Wybranie aparatu zajęło mi parę dni, skorzystałam z pomocy fachowców na forum fotograficznym. Chciałam, aby aparat byl w miare tani, nie chcialam lustrzanki, ponieważ nie sądzę, abym aż tak intensywnie zainteresowala się fotografią, z drugiej strony chciałam, aby aparat miał dobre parametry i abym mogła nim uzyskać efekt bokeh. Polecono mi właśnie Olympus XZ-10.
Tak więc jestem na etapie czytania instrukcji i prób robienia zdjęć. Jeśli chodzi o sam aparat, jest według mnie bardzo efektowny jak na kompakt oraz bardzo solidny. A co najważniejsze jest ponoć jednym z najlepszych cyfrowych aparatów kompaktowych (o jasnym obiektywie 1:1,8-2,7).
Już niedługo pierwsze zdjęcia nim wykonane oraz kolejne posty. Pozdrawiam:)


Categories: ,

0 komentarze:

Prześlij komentarz