Translate

2015/01/09


Chciałam Wam dzisiaj przedstawić listę moich najlepszych kosmetyków odmładzających roku 2014. Nazywam te produkty "magicznymi" poniewaz ich sposób wpływania na nasza skórę jest dla mnie zadziwiający.

1. Janson- Beckett Alpha Derma CE


O tym produkcie wspominałam juz kiedyś tutaj na blogu. Po kolejnych kilku miesiącach jego stosowania moje zdanie na jego temat nie zmieniło się- uważam ten produkt za jeden z najlepszych, najbardziej rewolucyjnych kosmetyków odmładzających, a naprawdę przetestowałam ich juz sporo! 
Nie używam go codziennie, aby nie przyzwyczaić skóry, oraz dlatego, ponieważ kiedys przeczytałam opinię, że stosowanie argireliny na dłuższą metę prowadzi do zwiotczenia skóry. Przeprowadziłam później dość drobiazgowy research na ten temat i nigdzie nie znalazłam potwierdzernia tej informacji, jednak wolę dmuchać na zimne :)

Dlatego też nakładam Alpha Dermę CE wtedy, gdy naprawdę chcę dobrze wyglądać. To taki cudowny kosmetyk, kóry nałożony rano na twarz do późniego wieczora daje efekt wow. Zawsze gdy go stosuję, i wieczorem po całym dniu podchodzę do lustra, jestem zaskoczona, że zamiast zwykłej zmęczonej twarzy moja skóra wciąż wygląda świeżo i po prostu lepiej niz zwykle!

Mój number one, polecam wszystkim!

(£20, ebay.co.uk)

2. Neostrata Ultra Smoothing Cream


O tym produkcie również juz wspominałam na blogu (tutaj). Jednak od czasu napisania tamtej notki zmieniłam sposób jego stosowania: zaczęłam go stosować również na dzień, właśnie dlatego, że  jest on bardzo efektownym kosmetykiem odmładzającym! Jest to krem z 10% kwasem AHA, dlatego było dla mnie sporym zaskoczeniem, ze oprocz wlasciwosci leczniczych i złuszczajacych działa jak doskonale serum odmładzajace!
Nadaje się świetnie pod makijaż, skóra po jego zastosowaniu staje się bielsza, gładsza i wyraźnie młodsza.
Produkty Neostraty to klasa sama w sobie, ale ten krem to hit wszechczasów, gorąco polecam!

(£27,95, efortlessskin,com)

3. Caudalie Vinexpert Firming Serum



Caudalie to kolejna marka, którą właściwie mozna kupowac w ciemno, ponieważ nie posiada ona w swojej ofercie bubli. Próbowałam juz wielu kosmetyków z tej marki, te które pamiętam to: Vinosource Moisture Recovery Cream, Premier Cru The Cream, Vinexpert Radiance Day Fluid, Polyphenol C15 Serum, Polyphenol C15 Overnight Detox Oil (kolejny hit!) czy słynna woda winogronowa, jednak Vinexpert Firming Serum absolutnie rzuciło mnie na kolana i nie wobrażam sobie nie posiadać tego produktu!

Podobnie jak w przypadku dwóch wyżej wymienionych, również ten kosmetyk posiada "magiczną " moc, czyli robi czary-mary z naszą skórą. Po jego zastosowaniu możemy być pewni, że nasza twarz będzie wyglądała bardzo dobrze przez cały dzień. Będzie wyraźnie młodsza, zdrowsza, świeższa i promienna tak, jabyśmy byli porządnie wypoczęci (nawet jeżeli tylko ja to zauważam, to i tak warto ponieważ najważniejsze to czuć się dobrze samemu ze sobą).

(£45, lookfantastic.co.uk)

4. Michel Todd, Liposome Antioxidant Moisturiser 


Michael Todd to linia amerykańskich naturalnych kosmetyków, bardzo popularna na kanałach youtube. Niestety sprowadzenie ich do UK wiąże się z dodatkowymi opłatami celnymi. Zamawiałam dwukrotnie kosmetyki Michael Todd z ich sklepu w USA a następnie zaczęłam kupować je na angielskim ebayu, w ten sposób unikając custom fee.
Jestem oczarowana tymi kosmetykami. Z czystym sumieniem mogę polecić każdy z nich, jednak najbardziej spektakularne efekty zauważyłam po zastosowaniu Michael Todd Liposome Antioxidant Moisturiser. Jest to naprawdę świetny krem rozświetlająco- ujędrniający, po którym twarz wygląda zupełnie inaczej niż zwykle, o wiele lepiej! (wspominałam o nim tutaj). 

(£20, ebay.co.uk)

5. Dermika, maseczka Sensacja



Na koniec produkt, po którym nie spodziewałam się tak wspaniałych rezultatów. Zwykła maseczka, ale zupełnie nietypowa o działaniu podobnym do najlepszego serum! Maseczka Sensacja z firmy Dermika. Kosmetyk ten z swoim składzie posiada roślinne komórki macierzyste zamknięte w liposomach i prawdopodobnie to za ich sprawą uzyskujemy tak spektakularne rezultaty. Używam go na zasadzie serum, przed nałożenem kremu nawilżającego pod makijaż. Twarz po nim staje się napięta, jaśniejsza i po prostu ładniejsza. 

(£1.50, www.m-shop.eu)


Categories: ,

0 komentarze:

Prześlij komentarz